Halloween party ideas 2015


Mun kitak orang ingat satu ketika dolok, sidak DAP dan PKR Sarawak lah yang bermati-matian menentang persempadanan semula kawasan pilihanraya Negeri Sarawak yang dicadang oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR).



Sampei sanggup ngembak kes ya ke mahkamah! Do you remember? Now, orang yang sama berebut kerusi yang dibantah sidak dolok.

11 kerusi baru PRN Sarawak yang menjadikan jumlah kerusi DUN menjadi 82 satu ketika dolok dibantah hebat oleh PKR dan DAP Sarawak.



Aiyaa... kalau dulu lu betul-betul tidak setuju dengan penambahan kerusi DUN Sarawak, then you should not compete in this 11 new seats laaa... just proceed with your old 71 seats laa!



Now, gaduh pun sanggup !!

Disitok menunjukkan DAP dan PKR Sarawak kelaka bunyi tutor.. apa-apa jak dicadang kerajaan, nang perangei burok sidak nak membantah ajak kerja.. kira mintak puji rakyat lah tek.. ngeso terer dengan membangkang..but, at last sidak bukan setakat bertanding di seat ya, siap berebut agik sama dirik.

PKR dan DAP Sarawak ibarat menjilat ludah sendiri apabila satu ketika dulunya sampei sanggup molah petisyen, menghasut rakyat agar benci dengan dalam isu persempadanan semula tok.

Still wonder WHY penyokong puak pembangkang tidak perasan yang mereka sering dipermainkan oleh DAP dan PKR.


Post a Comment

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com Whatsapp +918929509036

    ReplyDelete

Powered by Blogger.